مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-11فرهنگي

«رویاهای دم صبح» منتخب تاریخ جشنواره «ژان روش» شد


مستند «رویاهای دم صبح» به عنوان یکی از 13 فیلم برتر تاریخ جشنواره فیلم «ژان روش» فرانسه، در جدیدترین دوره این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

- مستند رویاهای دم صبح به عنوان یکی از 13 فیلم برتر تاریخ جشنواره فیلم ژان روش فرانسه، در جدیدترین دوره این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهلمین جشنواره بین المللی مستند ژان روش فرانسه امسال در ماه نوامبر به صورت ویژه به صورت غیررقابتی و به مرور منتخب برندگان تاریخ این رویداد سینمایی معتبر خواهد پرداخت و از میان 100 فیلمی که تاکنون موفق به کسب جایزه از این جشنواره شده اند، 13 فیلم را برای نمایش انتخاب کرده است.

فیلم رویاهای دم صبح ساخته مهرداد اسکویی که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم ژان روش جایزه بهترین اثر مستند را به خود اختصاص داد، یکی از 13 فیلمی است که در دوره ویژه این جشنواره سینمایی در سال 2021 به نمایش گذاشته خواهد شد.

مهرداد اسکویی علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم جشنواره ژان روش در سی و ششمین دوره این جشنواره، در دوره بعدی جشنواره در سال 2019 یکی از داوران جشنواره بود و در سال 2020 نیز با مستند سایه های بی خورشید بار دیگر جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویاهای دم صبح» منتخب تاریخ جشنواره «ژان روش» شد

«رویاهای دم صبح» منتخب تاریخ جشنواره «ژان روش» شد