مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 00:052021-09-11اقتصادي

450 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان اصفهان پرداخت شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: 450 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان اصفهان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه در 2 سال گذشته پیگیر مصوبه های ستاد ملی کرونا و دستورالعمل های مربوط به پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بود، افزود: این مقدار تسهیلات تا تابستان امسال و در قالب بیش از 19 هزار فقره وام پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، صنعت و اشتغال استان اصفهان را تحت تاثیر قرار داد و چند هزار کارگر اصفهانی را متقاضی دریافت بیمه بیکاری کرد، اظهار داشت: همه گیری بیماری کووید-19 تاکنون 37 هزار میلیارد تومان به درآمد استان اصفهان آسیب وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این رقم خسارت توسط گروه اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان برآورد شده است، اضافه کرد: بیشترین خسارت مربوط به صنعت گردشگری، هتل داری، بومگردی، رستوران ها و تالارها بوده است.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته حمایت های مالی از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان در بخش های مختلف مانند مالیات، بیمه های تامین اجتماعی و دستگاه های خدمات رسانی انجام شد، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان اصفهان پرداخت شد

450 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان اصفهان پرداخت شد