مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-12اقتصادي

طرح انتظارات در بازار داغ شایعه


حدود سه هفته است که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شده و حالا گمانه زنی ها برای انتخاب مدیران میانی این وزارتخانه بالا گرفته است، - حدود سه هفته است که عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شده و حالا گمانه زنی ها برای انتخاب مدیران میانی این وزارتخانه بالا گرفته است، اما هنوز هیچ گزینه ای رسما تایید نشده و استعلام گرفته نشده است.

با این حال دغدغه ها اجازه نمی دهد بازار شایعه فروکش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دلِ دیدارهایی که ضرغامی در این مدت با برخی تشکل های خصوصی گردشگری داشته است، تا کنون گزینه پیشنهادی بیرون نیامده و درباره آن نظری پرسیده و مشورتی نشده است و فقط به داشته ها و نداشته های گردشگری در کلیت و برخی مطالبات صنفی پرداخته شده است.

در حوزه مرتبط با گردشگری به واسطه خسارت چندهزار میلیارد تومانی که به آن وارد شده، سوای این که چه شخصی سکان هدایت صنعت گردشگری کشور را به عهده می گیرد، انتظاراتی از او مطرح است که چگونه با کمترین آسیب و بیشترین بهره وری این صنعت را هدایت کند.

به همین منظور در نشستی رسانه ای که با مشارکت شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بستر کلاب هاوس برگزار شد، این موضوع به بحث گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتظارات در بازار داغ شایعه

طرح انتظارات در بازار داغ شایعه