مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-12ورزشي

نائب قهرمان جهان، مظلوم در بوشهر/ مسیگر: یک نفر به دادمان نمی رسد!


کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: در بدترین شرایط برای حضور در مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار داریم و بازیکنان با وضعیت بد مالی تمرین نمی کنند و دلسرد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر که به عنوان تیم اول گروه خود به دور نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور صعود کرده بود، شرایط خوبی را برای حضور در این مرحله تجربه نمی کند.

مسلم مسیگر در این خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سال قبل با دست خالی عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و خیلی امیدوار بودیم امسال شرایط بهتری تجربه کنیم که متأسفانه این طور نشد و الان دو سال است پولی دریافت نکردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر تصریح کرد: در اول فصل با صحبت هایی که مدیران باشگاه با بازیکنان داشتند، قول پرداخت مطالبات را دادند و همچنین آقایان اسدی و افشاری مدیران منطقه ویژه و باشگاه گفتند قبل از دور نهایی پول بازیکنان را پرداخت می کنند که این مهم انجام نشده و الان 10 روز است تمرین نکردیم و بچه ها دلسرد شدند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با انتقاد از مدیران استانی و وزارت نفت عنوان کرد: بهترین تیم استان و پرافتخارترین باشگاه فوتبال ساحلی کشور هستیم ولی این موضوع برای هیچ مسؤولی اهمیت ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب قهرمان جهان، مظلوم در بوشهر/ مسیگر: یک نفر به دادمان نمی رسد!

نائب قهرمان جهان، مظلوم در بوشهر/ مسیگر: یک نفر به دادمان نمی رسد!