مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-13اقتصادي

افزایش هزینه بستری بیماران کرونایی در زنجان


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع پیک چهارم و پنجم کرونا و بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه و مدت زمان بستری آنان، - ایسنا/زنجان مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع پیک چهارم و پنجم کرونا و بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه و مدت زمان بستری آنان، هزینه هر پرونده از 4 میلیون تومان به بیش از 6 میلیون تومان رسیده است.

یعقوب شیویاری ظهر امروز (22 شهریورماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی، در رابطه با ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت استان زنجان، 61 سال بوده و میانگین هزینه هر پرونده بیمار مبتلا به کرونا از یکم اسفندماه 98 تا مردادماه امسال 4 میلیون و 700 هزار تومان است.

وی از افزایش هزینه بستری بیماران مبتلا به کووید - 19 امسال نسبت به سال گذشته در استان زنجان خبر داد و افزود: امسال به دلیل شیوع پیک چهارم و پنجم کرونا و بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه و مدت زمان بستری آنان، هزینه هر پرونده به 6 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

این مسئول در رابطه با هزینه داروهای کرونا تحت پوشش بیمه سلامت، تصریح کرد: سهم سازمان بیمه سلامت برای داروی رمدسیویر 700 هزار تومان بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هزینه بستری بیماران کرونایی در زنجان

افزایش هزینه بستری بیماران کرونایی در زنجان