مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-14سياسي

عدم سکونت شهردار در محل خدمت به ضرر مردم است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرداری که تصدی شهرداری شهری را برعهده دارد، باید در آن محل سکونت داشته باشد تا بداند که مردم با چه شرایطی زندگی می کنند.

- به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مصطفی صالحی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر آوج ضمن تاکید بر ضرورت سکونت شهرداران استان در محل خدمت، اظهار کرد: براساس قوانین و مقررات شهردار و خانواده وی شامل همسر و فرزندان تحت تکفل وی باید از تاریخ اشتغال به کار تا زمانی که در این سمت انجام وظیفه می کنند در داخل محدوده آن شهر سکونت و اقامت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شهرداری که تصدی شهرداری شهری را برعهده دارد، باید در آن محل سکونت داشته باشد تا بداند که مردم با چه شرایطی زندگی می کنند، اوقات فراغتشان در آن شهر چگونه سپری می شود و فضای شهر به چه شکلی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه سکونت در محل خدمت هم به نفع مردم و هم به نفع خانواده مدیران است عنوان کرد: حضور در کنار خانواده دلواپسی را کمتر می کند و شهرداران می توانند بهتر، مؤثرتر و با انگیزه تر به انجام وظایف خود بپردازند.

صالحی خاطرنشان کرد: مدیری که نمی تواند در محل خدمت خود سکونت داشته باشد، بهتر است این مسئولیت را نپذیرد و مسئولیتی به او واگذار نشود و قطع و یق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم سکونت شهردار در محل خدمت به ضرر مردم است

عدم سکونت شهردار در محل خدمت به ضرر مردم است