مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-14پزشكي

سلامت و زیبایی دندان ها نباید فدای مد و سلیقه شود


یک دندانپزشک در استان همدان با بیان اینکه تمرکز بر حفظ سلامت دندانها و مراقبت های بهداشتی و تغذیه ای برای داشتن دندان های سالم می تواند زیبایی طبیعی را به ارمغان بیاورد ، - ایسنا/همدان یک دندانپزشک در استان همدان با بیان اینکه تمرکز بر حفظ سلامت دندانها و مراقبت های بهداشتی و تغذیه ای برای داشتن دندان های سالم می تواند زیبایی طبیعی را به ارمغان بیاورد ، تصریح کرد: سلامت و زیبایی و عملکرد دندانها نباید فدای مد و سلایق و علایق موقتی شود.

دکتر میثم ویسی در گفت وگو با ایسنا ، بیان کرد: بسیاری از افراد نیازی به درمان های زیبایی ندارند و تنها با درمان های محافظه کارانه، زیبایی لبخند تأمین می شود.

وی ادامه داد: هر درمان زیبایی اگر بافت سالم دندان را حفظ کند، عملکرد دندان ها را مختل نکند، سلامت لثه ها و بافت های پیرامونی دندان را تأمین کند و رنگ ، فرم زیبا و متناسبی را خلق کند قطعا درمان موفقی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زیبایی لبخند همیشه و در تمام جوامع ارزشمند و دارای جایگاه ویژه ای است ، افزود: درمان هایی که این روزها برای بهره مندی از لبخندی زیباتر رواج یافته نیز در ادامه تلاش برای داشتن لبخند زیبا و تأثیرگذار است و نکته ای که نباید فراموش شود این است که سلامت و زیبایی و عملکرد دندان ها نباید فدای مد و سلایق و علایق موقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و زیبایی دندان ها نباید فدای مد و سلیقه شود

سلامت و زیبایی دندان ها نباید فدای مد و سلیقه شود