مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-14پزشكي

مخالفت غذا و داروی آمریکا با تزریق واکسن تقویتی کرونا


گروهی از دانشمندان بین المللی شامل 2 تن از کارشناسان ارشد سازمان غذا و داروی آمریکا، با طرح این نکته که انسان متوسط تاکنون نیازی به تزریق واکسن تقویتی نداشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ نشریه معتبر پزشکی لنست نوشته است که این کارشناسان با بررسی مطالعات عملکرد واکسن نتیجه گرفته اند که 2 واحد واکسن تزریق شده به رغم انتشار گونه بسیار مسری دلتا و به ویژه برای پیشگیری از ابتلای شدید به بیماری کووید 19، به خوبی تاثیرگذار است.

این گروه افزودند: حتی در جوامعی با میزان بالای دریافت واکسن، در این مرحله از همه گیری، بازهم واکسینه نشدگان، انتقال دهندگان اصلی ویروس کرونا هستند.

این نقطه نظر که در لنست منتشر، شده نشانگر وجود بحث و جدل های شدید و عمیق علمی در باره افراد نیازمند به دریافت واحد های تقویتی و زمان تزریق آن است که هنوز هم ایالات متحده ودیگر کشور ها برای یافتن پاسخ دقیق آن تلاش می کنند.

با اینکه در پی افشای مداخله های سیاسی در واکنش دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا به همه گیری ویروس کرونا، جو بایدن جانشین او قول پیروی از دانش را داده، اما این بررسی، در باره پیشی گرفتن دولت او از کارشناسان، پرسش ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت غذا و داروی آمریکا با تزریق واکسن تقویتی کرونا

مخالفت غذا و داروی آمریکا با تزریق واکسن تقویتی کرونا