مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-14سياسي

پیام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان


وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی در پیام های جداگانه ای خطاب به حسین امیرعبداللهیان، اخذ رای اعتماد از مجلس و آغاز به کار وی در وزارت امور خارجه را تبریک گفتند.

- وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی در پیام های جداگانه ای خطاب به حسین امیرعبداللهیان، اخذ رای اعتماد از مجلس و آغاز به کار وی در وزارت امور خارجه را تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس آلبرتو فرانکو فرانسا وزیر امور خارجه برزیل در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه برزیل در این پیام ابراز امیدواری کرد: با تشریک مساعی امیر عبداللهیان و در راستای گسترش روابط دیرینه دوجانبه، دو کشور قادر خواهند بود به حوزه تجارت و همکاری های فی مابین، از جمله در زمینه کشاورزی شور و تحرک تازه ای بخشند.

همچنین روخیلو مایتا مایتا وزیر امور خارجه بولیوی نیز در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را از طرف ملت و وزارت امور خارجه این کشور تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی در این پیام تاکید کرد: دولت بولیوی خواستار تقویت دوستی و همکاری میان دو کشور به منظور ادامه ارتقاء توسعه اقتصادی و اجتماعی و دستیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان

پیام وزیران امور خارجه برزیل و بولیوی به امیر عبداللهیان