مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 23:552021-09-14اقتصادي

پروژه ای 14 ساله برای خروج از شهر


پروژه احداث میدان میوه و تره بار جدید مرکز مازندران در جاده ساری-قائمشهر در سال 1386 کلنگ زنی شد اما با وجود گذشت 14 سال این پروژه هنوز به بهره برداری نرسیده و ترافیک و سردرگمی سهم شهروندان و مسافران از سهل انگاری مسؤولان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یکی از پروژه هایی که با گذشت سال ها هنوز به بهره برداری نرسیده، پروژه ساخت میدان میوه و تره بار جدید مرکز مازندران است؛ با وجود اینکه بارها و بارها بحث اجرای عملیات و تکمیل پروژه میدان بار ساری که بار ترافیکی شدیدی در کمربندی شمالی ایجاد می کند توسط رسانه ها پیگیری شده اما هنوز کار به جایی نرسیده است.

سال گذشته حتی برخی از مسؤولان از جمله فرماندار ساری تصمیم به پلمب این مرکز گرفته بودند و حتی وعده چند ماهه برای تکمیل این پروژه مطرح کردند و اعلام شد قبل از فصل برداشت مرکبات در سال گذشته این پروژه منتقل خواهد شد.

قول جابجایی میدان بار ساری امیدواری بسیاری ایجاد کرد و لحظه شماری برای افتتاح این پروژه شروع شده بود اما از آن زمان تاکنون دو فصل برداشت مرکبات نیز در حال سپری است و شهروندان هرروز شاهد ترافیک در این مسیر هستند.

با وجود اینکه فصل برداشت محصولات باغی هلو و شلیل امسال در مازندران به اتمام رسیده و و برداشت مرکبات آغاز شده اما از انتقال و خروج میدان بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای 14 ساله برای خروج از شهر

پروژه ای 14 ساله برای خروج از شهر