مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-15سياسي

مراسم اربعین نمایش اقتدار شیعیان است


فرماندار شیراز معتقد است که مراسم اربعین فرصتی برای نمایش اقتدار و شکوه شیعیان به ویژه در سال های اخیر ایجاد کرده است.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز معتقد است که مراسم اربعین فرصتی برای نمایش اقتدار و شکوه شیعیان به ویژه در سال های اخیر ایجاد کرده است.

محمدرضا امیری چهارشنبه 24 شهریور در نشست هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، بیان کرد: شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها به ویژه در بخش ترددها، موجب کم رنگ شدن مراسم اربعین حسینی شد.

او افزود: سال گذشته ابتکاری در شیراز انجام و با شبیه سازی حرم اباعبدالله و بین الحرمین یک فضای فرهنگی و معنوی در حرم سوم اهل بیت(ع) ایجاد شد.

فرماندار شیراز همچنین اعلام کرد که هماهنگی ها در ارتباط با فضا سازی شهری در آیین اربعین امسال در این جلسه تصمیم گیری خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش کادر بهداشت و درمان، شهرستان شیراز از وضعیت قرمز خارج شده و بخشی از محدودیت ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کاهش کاهش پیدا خواهد کرد و مراسم اربعین هم در فضای باز اجرایی می شود.

اهمیت برپایی موکب ها در بین الحرمین شیراز فرمانده سپاه فجر فارس نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: با توجه به گسترش بیماری کرونا در سال گذشته و عدم توفیق حضوری در کربلای معلی، یک کار ارزشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین نمایش اقتدار شیعیان است

مراسم اربعین نمایش اقتدار شیعیان است