مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-15سياسي

آزادی 32 زندانی و اعطای مرخصی به 156 مددجو در مازندران


بازدید از زندان های نور و نوشهر با هدف حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری صورت گرفت و در پی آن 32 زندانی آزاد و 156 زندانی به مرخصی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از زندان های شهرستان های نور و نوشهر اظهار کرد: در راستای سند تحول قضایی و تاکیدات رییس قوه قضاییه، یکی از مهم ترین رویکردهای دستگاه قضایی استان حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است.

اکبری تصریح کرد: این بازدیدها به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات مددجویان انجام می شود تا زندانیان به صورت مستقیم با قضات ارتباط بگیرند و مشکلاتشان را بیان کنند، همچنین دستور پیگیری برخی از پرونده ها که نیاز به بررسی در محاکم قضایی دارد، ابلاغ می شود .

وی افزود: اعتقاد ما این است که زندان جای هر مجرمی نیست و فقط مجرمان خطرناک که امنیت اجتماعی و روحی و روانی مردم را بر هم می زنند باید زندانی شوند.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: در بازید از زندان های نور، بساط آزادی 10 زندانی واجد شرایط آزاد و اعزام به مرخصی 71 زندانی فراهم و دیدار چهره به چهره با 110 زندانی انجام شد تا بررسی مشکلاتشان آغاز شود.

وی اعلام کرد: طی بازدید از زندان نوشهر نیز با 115 نفر از زندانیان دیدار و 22 زندانی آزاد و به 85 نفر مرخصی اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 32 زندانی و اعطای مرخصی به 156 مددجو در مازندران

آزادی 32 زندانی و اعطای مرخصی به 156 مددجو در مازندران