مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-15سياسي

انجام 3 هزار فعالیت ویژه هفته دفاع مقدس در سمنان


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سه هزار فعالیت در قالب 41 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی ظهر امروز در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه با اشاره به انجام سه هزار فعالیت در قالب 41 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان گفت: این برنامه ها از 30 شهریورماه از سوی پایگاه های مقاومت حسینی حضوری پرشور و حداکثری در برنامه های هفته دفاع مقدس در استان سمنان داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: همایش فرماندهان نیروهای مسلح با نگاه تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته برنامه ریزی شده است.

شوقانی گفت: همایش بزرگداشت روز سرباز در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و پیاده روی خانوادگی آحاد مردم در روز اربعین حسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برنامه ریزی شده است.

او افزود: خدمات رسانی رایگان و نیمه رایگان در مراکز بهداشتی درمانی سپاه به مردم و پخش 19 عنوان ویژه برنامه در فضای مجازی و صدا وسیما از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 3 هزار فعالیت ویژه هفته دفاع مقدس در سمنان

انجام 3 هزار فعالیت ویژه هفته دفاع مقدس در سمنان