مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-15سياسي

فقدان منابع انسانی کارآمد چالشی بزرگ برای شهرداری اراک


نگاه حزبی و سیاسی کاری در جذب نیروهای کم تجربه و غیرمتخصص و تمرکز در عزل و نصب های سلیقه ای یکی از آفت های بزرگ شهرداری اراک است که مدیریت جدید شهر باید برای آن تدبیری بیاندیشد.

- ، گروه استان ها- علی حبیبی *: رییس شورای اسلامی کلان شهر اراک، به تازگی در جمع خبرنگاران، وجود نیروی انسانی مازاد غیرمتخصص در شهرداری اراک و جذب بدون ضابطه افراد در شورای پنجم و ادوار ما قبل آن را، از جمله چالش های اساسی این نهاد مدنی در ساماندهی، برنامه ریزی و مدیریت شهری خواند.

سید وحید میرنظامی، یکی از مشغله های مهم شهرداری اراک را تعیین تکلیف این تعداد نیرو دانست، زیرا همه می دانند که تحول در یک شهر به وسعت کلان شهر اراک، بسته به مدیریت فکر و عزم کسانی است که، به عنوان نمایندگان مردم، در این دوره مسئولیت پذیرفته اند.

منابع انسانی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل پویایی هر مجموعه یاری گر مدیران به منظور برنامه ریزی راهبردی هستند و کلیدی ترین ابزارهای موفقیت در هر نهاد و سازمان محسوب می شوند و چالش در منابع انسانی، زمینه ساز اتلاف زمان و تحمیل هزینه های زیاد به مجموعه است، بنابراین استخدام نیرو، بدون نیازسنجی در شهرداری اراک در ادوار گذشته، از جمله دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی این شهر سبب شده، تا میرنظامی، از کمبود کارشناس و متخصص علی رغم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان منابع انسانی کارآمد چالشی بزرگ برای شهرداری اراک

فقدان منابع انسانی کارآمد چالشی بزرگ برای شهرداری اراک