مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-15دانش

سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز منصوب شد


طی حکمی از سوی رییس پژوهشگاه فضایی ایران، سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز پژوهشگاه فضایی ایران منصوب شد.

- امروز چهارشنبه، 24 شهریور، در جلسه ای با حضور اعضای هیات رییسه پژوهشگاه، دکتر محرم شاملی طی حکمی از سوی دکتر صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران به عنوان سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی معرفی شد.

بنابر این گزارش، دکتر شاملی متولد سال 1355، دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی سهند و عضو هیات علمی پژوهشگاه فضایی ایران است و پیش از این مدیریت پروژه های مختلفی را در پژوهشکده رانشگرهای فضایی برعهده داشته است.

در متن حکم رییس پژوهشگاه فضایی ایران برای دکتر شاملی آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و کارآزموده های ارزشمندتان، جناب عالی را به عنوان سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز پژوهشگاه فضایی ایران منصوب می نمایم.

مقتضی است، در راستای تحقق سیاست های وزارت و نیز تکالیف پژوهشگاه، ضمن انجام وظایف جاری آن مرکز، نسبت به تحقق موارد زیر اهتمام ورزید: ساماندهی و تثبیت امور پژوهشکده رانشگرهای فضایی و جدیت در به سرانجام رساندن پروژه ها،اهتمام به توسعه فناوری های فضایی در چارچوب وظایف آن پژوهشکده به منظور رفع نیازهای بخش فضایی کشور، ساماندهی و تثبیت وضعیت علمی و پژوهشی پژوهشکده در تعامل با نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز منصوب شد

سرپرست پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز منصوب شد