مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-15دانش

مقاله خط پایان تولید علم نخواهد بود


معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:در چرخه تولید علم، مقاله منزلگاه بین راه است و نه مقصد؛ بنابراین پژوهش های کارآمد منجر به حل مساله در جامعه و یا مرز شکنی در تولید علم می شود و تنها تولید مقاله خط پایان تولید علم نخواهد بود.

- ایسنا/لرستان معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت:در چرخه تولید علم، مقاله منزلگاه بین راه است و نه مقصد؛ بنابراین پژوهش های کارآمد منجر به حل مساله در جامعه و یا مرز شکنی در تولید علم می شود و تنها تولید مقاله خط پایان تولید علم نخواهد بود.

دکتر علی باقر طاهری نیا در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پژوهش در دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: پژوهش و فناوری در دانشگاه فرهنگیان براساس نظام های رقابتی ملی، قابل ارزیابی است.

وی با بیان اینکه یکی از مجاری ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشگاه ها پایگاهی است به نام university reference است که دانشگاه های کشور را دسته بندی و رتبه بندی می کند، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان در این رتبه بندی ها حائز رده های دوم و سوم و در سال گذشته رتبه اول را کسب کرده است.

معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در حوزه برگزاری همایش ها و نشست های علمی، دانشگاه فرهنگیان در کشور مقام سوم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله خط پایان تولید علم نخواهد بود

مقاله خط پایان تولید علم نخواهد بود