مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-15حوادث

استان کرمان رتبه نخست کشور را در رفع نقاط حادثه خیز جاده ای کسب کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طبق آخرین سالنامه آماری منتشر شده سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، استان کرمان با رفع حادثه خیزی 82 نقطه پرتصادف در محور های برون شهری حوزه شمال استان در جایگاه اول استان های کشور قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: طبق آخرین سالنامه آماری منتشر شده سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، استان کرمان با رفع حادثه خیزی 82 نقطه پرتصادف در محور های برون شهری حوزه شمال استان در جایگاه اول استان های کشور قرار گرفت.

سیدعلی حاج سیدعلیخانی امروز 24 شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم شناسایی نقاط حادثه خیز جاده ای استان کرمان متشکل از کارشناسان ایمنی پلیس راه و راهداری طی سال گذشته حدود 140 نقطه را حادثه خیز معرفی کردند و اداره کل راهداری موفق شد 82 نقطه آن را مرتفع کند که از این تعداد 69 نقطه به صورت امانی و با استفاده از توان فنی راهداری استان، چهار نقطه به صورت پیمانی و 9 نقطه زودبازده اصلاح و ساماندهی شد.

وی با اشاره به اقدامات در راستای رفع حادثه خیزی تعداد 62 نقطه جاده ای در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری اصلاح 12 نقطه حادثه خیز به صورت پیمانی و50 نقطه به صورت امانی را در دستور کار خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمان رتبه نخست کشور را در رفع نقاط حادثه خیز جاده ای کسب کرد

استان کرمان رتبه نخست کشور را در رفع نقاط حادثه خیز جاده ای کسب کرد