مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-17اقتصادي

آیا کوچه یخچال سامان می گیرد؟


اگرچه طی یک دهه گذشته همواره ساماندهی خیابان مشیر معروف به کوچه یخچال به عنوان بازار و بورس فروش لوازم خانگی اصفهان مطرح بوده، اما تاکنون اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

- ایسنا/اصفهان اگرچه طی یک دهه گذشته همواره ساماندهی خیابان مشیر معروف به کوچه یخچال به عنوان بازار و بورس فروش لوازم خانگی اصفهان مطرح بوده، اما تاکنون اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

نایب رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان در این باره به ایسنا، گفت: کوچه یخچال در محدوده بافت قدیمی و سنتی شهر اصفهان قرار دارد و از ابتدا قرار نبود در این منطقه مجتمع های تجاری لوازم خانگی متمرکز شوند.

علیرضا قندی افزود: به همین منظور دست اندرکاران و مدیران شهری به مرور زمان باید بازار لوازم خانگی را که در این منطقه در نزدیکی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان قرار گرفته، به مکانی دیگر انتقال دهند.

وی تاکید کرد: امروز عرضه لوازم خانگی در کوچه مشیر و یخچال و خانه های اطراف آن که بدون استثنا خانه های تاریخی هستند و درحالیکه باید به اقامتگاه بوم گردی و هتل تبدیل شوند، از داخل مخروبه و تبدیل به انبارها و دفاتر فروش لوازم خانگی شده اند که این موضوع به یکی از معضلات بزرگ این منطقه تاریخی اصفهان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کوچه یخچال سامان می گیرد؟

آیا کوچه یخچال سامان می گیرد؟