مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-18اقتصادي

30 درصد مددجویان ایلامی مستعد ورود به عرصه اشتغال هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه 30 درصد مددجویان ایلامی مستعد ورود به عرصه اشتغال هستند، گفت: توسعه مشاغل نوین در دستور کار کمیته امداد استان است.

- اظهار کرد: کمیته امداد استان ایلام در راستای توانمندسازی مددجویان از مشاغل نوین و امروزی متناسب با بازار کار حمایت می کنند.

وی بیان کرد: بیش از 90 درصد مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد پایدار هستند و امداد بر روند اجرای مشاغلی که برای نیازمندان راه اندازی می کند نظارت کامل دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اضافه کرد: 30 درصد جامعه هدف کمیته امداد ایلام مستعد ورود به عرصه اشتغال هستند و کمیته امداد آماده همکاری با این افراد برای ایجاد شغل است.

وی ادامه داد: کمیته امداد به منظور توسعه و فراگیر تر شدن برنامه های اشتغال زایی نیازمندان، دسترسی بهتر مخاطبین به بازار کار، آموزش و خرید تضمینی محصولات کارآفرینان، دو طرح مهم راهبری شغلی و هدایت شغلی را در این نهاد اجرایی کرده است.

موسی نژاد افزود: به لحاظ اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه های اصلی کمیته امداد است این سیاست در سه زمینه مسکن، اشتغال و فرهنگی برای مددجویان پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مددجویان ایلامی مستعد ورود به عرصه اشتغال هستند

30 درصد مددجویان ایلامی مستعد ورود به عرصه اشتغال هستند