مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-18سياسي

برنامه های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا


کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی امسال همچون سال های گذشته در شهر نجف، مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و همچنین شهر کربلای معلی، 10 موکب رسانه ای برپا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی امسال همچون سال های گذشته در شهر نجف، مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و همچنین شهر کربلای معلی، 10 موکب رسانه ای برپا خواهد کرد و در این موکب ها، مراسم هایی با حضور منبری ها و مداحان سرشناس برگزار خواهد شد.

در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز زائران ایرانی سفر خود را برای پیوستن به خیل زائران اربعین حسینی آغاز نکرده اند، تنها 3 موکب که عبارتند از یک موکب در صحن عقیله، یک موکب در خیابان باب القبله حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی و سومی در مرقد صافی صفا در نجف اشرف برپا شده است.

در موکب کربلای معلی امشب حجت الاسلام مسعود عالی سخنرانی و علی مهدوی نژاد مرثیه خوانی خواهند داشت که مراسم نخست از ساعت 18  تا 20 به وقت عراق و مراسم دوم از ساعت 20 تا 22 به وقت عراق برگزار خواهد شد که مراسم نخست حوالی ساعت 20 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

موکب بعدی کمیته مراسم اربعین در مرقد صافی صفا شهر نجف اشرف برپا شده است که امشب حجت الاسلام ثمری سخنرانی و علی فراهانی مرثیه خوانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا

برنامه های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا