ضرورت تغییر گفتمان گردشگری برای معرفی برند قشم/ جام جهانی قطر فرصتی برای معرفی جزیرهمدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای توسعه متوازن و پایدار در منطقه نیازمند تغییر گفتمان گردشگری و مشارکت فعال جامعه محلی جهت معرفی برند قشم هستیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، علی درویش پور در نشست با فعالان حوزه گردشگری جزیره قشم، اظهار کرد: صنعت و ارائه خدمات گردشگری بخش قابل توجهی از اقتصاد جزیره را به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد: تا نگرش به موضوع گردشگری تغییر نکند، نمی توان برای تبدیل شدن جزیره قشم به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور و منطقه اقدام نمود. به گفته درویش پور، با برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مختلف با بهره گرفتن از ظرفیت میراث فرهنگی و سنت های محلی منطقه، می توان زمینه را برای جذب و حضور گردشگران فراهم کرد. وی تصریح کرد: طی ماه های گذشته شیوع ویروس کرونا آسیب های فراوانی را به بخش های مختلف گردشگری جزیره وارد کرده است، اما باید برای دوران پساکرونا و ارائه خدمات به گردشگران در آینده نزدیک آماده شد. درویش پور با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت ها برای رونق گردشگری، اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با تمام امکانات موجود برای ایجاد زیرساخت های عمومی اقدام می کند و بخش خصوصی نیز باید برای تامین زیرساخت های تخصصی تلاش کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |