مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:152021-09-23ورزشي

آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت/تلاش ماهی ها برای بازگشت به دریا


سومین جلسه تمرین سپیدرود و دومین روز از تست عمومی باشگاه سپیدرود رشت زیر نظر حسن اشجاری سرمربی باشگاه سپیدرود برگزار شد و سپیدرودی ها به دو بازیکن جدید قرار داد ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سومین جلسه تمرین تیم فوتبال سپیدرود برای حضور در لیگ دسته دو فوتبال ایران آغاز شد و آن ها برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دو و بازگشت به جایگاه واقعی خود با دو بازیکن با تجربه قرار داد ثبت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دو در اقدامی خوب مربی با دانش و خوش اخلاق گیلانی را که سابقه حضور در تیم ملی و ملوان، استقلال و سپاهان را در کارنامه بازی و حضور در تیم های شهرداری بندرعباس، شهرداری آستارا  را در کارنامه مربیگری خود دارد و موفق شده با تیم شهرداری آستارا از لیگ دسته دو به لیگ یک صعود کند.

اشجاری برای اینکه بتواند از حداکثر ظرفیت فوتبال استان بهره بگیرد دومین روز از تست عمومی باشگاه سپیدرود رشت را برگزار کرد تا بتواند از دل بازیکنانی که اعلام آمادگی کرده اند بهترین ها را گزینش کند.

امروز با نظر حسن اشجاری رضا فخری و آیدین مسعودی دو بازیکن با تجربه به تیم سپیدرود پپیوستند.

  رضا فخری مدافع گلزن و گیلانی فوتبال ایران به عضویت سپیدرود در آمد فخری آبکنار گیلان است که در پست دفاع به میدان می رود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت/تلاش ماهی ها برای بازگشت به دریا

آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت/تلاش ماهی ها برای بازگشت به دریا