مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 20:402021-09-24فرهنگي

خواسته ای درباره ممیزی ها از دولت جدید


احمد اکبرپور با تاکید بر لزوم حمایت از آثار تالیفی ادبی، به برخورد راحت تر وزارت ارشاد نسبت به آثار ترجمه اشاره می کند و از تقاضایش درخصوص وضعیت ممیزی آثار داخلی می گوید.

- احمد اکبرپور با تاکید بر لزوم حمایت از آثار تالیفی ادبی، به برخورد راحت تر وزارت ارشاد نسبت به آثار ترجمه اشاره می کند و از تقاضایش درخصوص وضعیت ممیزی آثار داخلی می گوید.

این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت فرهنگ و ادبیات و به ویژه ادبیات کودک و نوجوان و خلاءهای موجود در این زمینه که نیاز به حمایت دارند، در دولت دوازدهم اظهار کرد: مشکل ما به ویژه در حوزه ادبیات کودک و نوجوان همچنان این است که کتاب های کودک کیفیت لازم را ندارند، چون تولید این کتاب ها با کیفیت خوب هزینه بر می شود؛ مثلا زمانی که تصویرگری خوبی انجام شود، قیمت ها بالا می رود.

او در عین حال گفت: یک سری کتاب ها هست که اصلا به کتاب های بازاری معروف است.

اما وزارت ارشاد باید بر چاپ این کتاب ها نظارت داشته باشد و حداقل اندکی بر روی کیفیت شعرها و داستان ها کنترلی باشد، چون خیلی از این ها حتی در سطح ابتدایی ادبیاتی هم نیستند.

اکبرپور به سطح پایین کیفیت تصویرگری در برخی کتاب های کودک و نوجوان اشاره و بیان کرد: یک سری از تصویرها، تصویرسازی های انیمیشنی و کارتونی آماده ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته ای درباره ممیزی ها از دولت جدید

خواسته ای درباره ممیزی ها از دولت جدید