مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-25اقتصادي

پرداخت 46 هزار فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: از آغاز اجرای طرح بهسازی ویژه مسکن روستایی در استان تاکنون 46 هزار 146 فقره تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

- علی اصغر آسمانی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در رابطه با طرح ویژه بهسازی و مسکن روستایی، اظهارداشت: این طرح از سال 84 توسط بنیاد مسکن با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاهی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح تاکنون تعداد 46 هزار و 146 فقره تسهیلات ارزان قیمت به واجدین شرایط پرداخت شده است، تصریح کرد: از این تعداد 5 هزار و 237 فقره مربوط به سال گذشته بوده است.

بهره برداری از 4800 واحد مسکونی روستایی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع تاکنون تعداد 40 هزار و 870 واحد مسکونی در سطح روستاهای استان در قالب این طرح به بهره برداری رسیده است.

آسمانی مقدم با اشاره به اینکه در سال جاری نیز تعداد 4 هزار و 500 فقره تسهیلات 100 میلیون تومانی به استان در راستای اجرای این طرح تخصیص یافته است، افزود: از این میزان در حال حاضر 2 هزار و 862 فقره تسهیلات ابلاغ شده و معرفی به بانک متقاضیان و آغاز عملیات اجرایی واحدها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 46 هزار فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در خراسان جنوبی

پرداخت 46 هزار فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در خراسان جنوبی