مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 15:152021-09-25اقتصادي

هدفگذاری رشد 8.2 درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است


هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست.

دکتر علی زینی وند عصر امروز سوم مهرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: هدفگذاری برای رشد اقتصادی کشور در سال آینده بلندپروازانه است اما عدد در نظر گرفته شده برای استان کرمان دست نیافتنی نیست.

وی افزود: ما اکنون ظرفیت های خالی بسیاری در استان کرمان داریم که می توانیم آنها را فعال کنیم و برنامه ریزی رشد اقتصادی 1401 فرصتی است تا آنها را به فعالیت واداریم.

زینی وند تصریح کرد: در حوزه خدمات با توجه به طرح های مشاغل خرد که دنبال می کنیم، این بخش سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی خواهد داشت و قدرت مانور در حوزه صادرات، تکمیل زنجیره تولید، کشت بر پایه بازار و .

داریم.

استاندار کرمان بیان کرد: در تامین مالی پروژه ها اگر وضعت تحریم ها تعدیل شود، می توان میزان سرمایه گذاری خارجی را بالاتر برد و در زمینه سهم بازار سرمایه نیز می توان نقص ها را رفع و سهم این بخش را افزایش داد چراکه زمینه و راهکار تحریک اقتصاد استان به سمت بازار سرمایه وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری رشد 8.2 درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است

هدفگذاری رشد 8.2 درصدی اقتصاد کرمان در سال آینده دست یافتنی است