مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:102021-09-26اقتصادي

اشتغالزایی کمیته امداد در 15 روستای زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اشتغالزایی کمیته امداد در 15 روستای زنجان خبر داد و گفت: بیش از 16 میلیارد و 100 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توجه به رونق بخشی اقتصادی و زمینه سازی برای توانمندسازی خانواده های ساکن در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار از اولویت های کاری کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی با تکیه بر سه رکن تأمین مسکن مناسب، ایجاد فضای کسب و کار و ارائه خدمات فکری و فرهنگی به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود، افزود: با همین نگاه به مناسبت روز ملی روستا و عشایر 442 طرح اشتغالزایی و مسکن با رویکرد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف ساکن در مناطق روستایی و محروم این استان به بهره برداری می رسد.

  صفری با اشاره به اینکه طرح های مورد بهره برداری به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در 145 روستای استان زنجان خواهد بود، تصریح کرد: به همین منظور بیش از 16 میلیارد و 100 میلیون تومان در حوزه اشتغالزایی و تأمین مسکن برای مددجویان ساکن در روستاهای مورد نظر از محل منابع بانکی و اعتبارات این نهاد سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی کمیته امداد در 15 روستای زنجان

اشتغالزایی کمیته امداد در 15 روستای زنجان