مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-26پزشكي

نخل بند: هلال احمر یزد طی یک ماه گذشته 15 هزار نفر را واکسینه کرد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان از مشارکت اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران هلال احمر این شهرستان در طرح واکسیناسیون عمومی در اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر استان، وهاب نخل بند یزدی با اشاره به اهمیت فعالیت های هلال احمر در بحث مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: با شتابگیری واکسیناسیون عمومی و ایجاد مراکز تجمیعی، طی هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علم و هنر یزد ، مرکز واکسیناسیون تجمیعی سالن ورزشی قائم راه اندازی گردید که روزانه بیش از 30 نفر از اعضا جوانان هلال احمر ، پرستاران ، پزشکان داوطلب و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در آن مرکز مشغول خدمت رسانی به عموم شهروندان می باشند.

وی افزود: از شروع طرح تاکنون بیش از 15 هزار نفر در این مرکز واکسینه شده و همچنان در دو شیفت صبح و عصر نیروهای جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشند.

  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه با تشکر از همکاری مسئولین و عوامل مرکز بهداشت شهرستان، دانشگاه علم و هنر یزد و نیروی انتظامی ،گفت: بدون شک همکاری دستگاه های مسئول و مراکز دانشگاهی شهرستان در تسریع روند واکسیناسیون و همچنین ایجاد آرامش خاطر شهروندان  تاثیرگذار می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخل بند: هلال احمر یزد طی یک ماه گذشته 15 هزار نفر را واکسینه کرد

نخل بند: هلال احمر یزد طی یک ماه گذشته 15 هزار نفر را واکسینه کرد