مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-28سياسي

90 هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برپایی 90 موکب جاماندگان اربعین در گرگان، گفت: هر شب حدود 15 هزار نفر از این موکب ها بازدید کرده و خدمات مختلفی دریافت کردند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر سه شنبه در موکب جاماندگان اربعین گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 6 شب مسیر عشق بازی محبان امام حسین (ع) و جاماندگان اربعین 1400 را در موکب جاماندگان اربعین به پایان رسانده و این در حالی بود که باورمان نمی شد چه استقبال عجیبی از سمت مردم اتفاق می افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این 6 شب، 60 موکب و هیئت و مجموعه های مردمی همکاری کردند تا این اتفاق زیبا رقم بخورد و اربعین اباعبدالله بازآفرینی می شود.

گرزین بیان کرد: هر شب حدود 12 الی 15 هزار نفر به صورت متوسط از این موکب ها بازدید کرده و خدمات مختلفی از جمله اطعام، پذیرایی، انواع خدمات فرهنگی، مشاوره ها، خدمات هنری و رسانه ای به آنها ارائه شد و فضای خاطر آفرینی برای شیفتگان اباعبدالله خلق شد.

وی از توزیع 100 هزار وعده غذایی طی این شب ها خبر داد و گفت: این آیین سبب همگرایی و همدلی و اجتماع قلوب بین هیئت یا و موکب داران و بچه های فرهنگی شد که امیدواریم در سال های بعد طبق یک رویه ثابت با حضور گسترده و حمایت های بیشتر مردم ادامه یابد و حرکتی مردمی اعتقاد پایه و خدمت محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند

90 هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند