مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-28اقتصادي

آسفالت معابر یا توپ چهل تیکه در یزد


آسفالت مناسب معابر یک مطالبه ی پیش پا افتاده و معمول شهروندان از مسئولان شهرشان است ولی این موضوع امروز به یک مطالبه اصلی بسیاری از شهروندان یزدی تبدیل شده چرا که افزایش چاله ها یا تخریب آسفالت توسط دستگاه های خدمات رسان، - تردد مردم در این معابر را ناخوشایندتر و همراه با نارضایتی آنان کرده است.

محمدمسعود زارع 6 مهر 1400 / 13:32گفت وگو با شهروندان یزدی در خصوص کاستی ها و مشکلات این شهر میراث جهانی که این روزها نمایندگان جدیدش برای آبادانی آن در تکاپو هستند، بیانگر گلایه ی آنها درخصوص مشکل آسفالت برخی از معابر شهر است که در گذر زمان یا به دنبال فعالیت های دستگاه های خدمات رسان مانند آب، گاز و مخابرات و غیره دچار آسیب شده است.

برخی شهروندان، این ناهمواری ها را به شوخی برای این که رانندگان از فکر مشکلات اقتصادی و معیشتی زندگی خود در حین رانندگی بیرون بیایند، خوب عنوان می کنند ولی برخی آن را توپ چهل تیکه می خوانند و با طرح این سئوال که مگر مسئولان در این شهر رفت و آمد نمی کنند؟ و این که باید هزینه های گزافی را صرف آسیب های وارده به خودروهایش کنند، از این وضعیت گلایه مند هستند.

البته این در حالی است که همه ساله شهرداری و شورای شهر تصمیمات و اقدامات چشمگیری در این رابطه از جمله ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت معابر عمومی اخذ می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت معابر یا توپ چهل تیکه در یزد

آسفالت معابر یا توپ چهل تیکه در یزد