مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-28اقتصادي

آمادگی شورای شهر قم برای توسعه تعامل با تشکل ها


سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم از آمادگی اعضای این شورا برای توسعه تعامل با مردم و تشکل ها در قالب برپایی برنامه های گفتگومحور خبر داد.

- محسن محرری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که تمام پروژه ها در مجموعه مدیریت شهری بر اساس بودجه مصوب شورای شهر اجرایی می شود خاطر نشان کرد: بر اساس بودجه سال جاری، 80 درصد از حدود 400 میلیارد تومان بودجه بازگشایی معابر و شوارع در مناطق مختلف و توسعه و تعریض شهری باید به صورت املاک مُعوّض و تنها 20 درصد آن به صورت پرداخت نقدی پرداخت شود.

وی افزود: البته باید گفت با توجه به رکود موجود، مردم رغبتی برای دریافت املاک معوض نشان نمی دهند و بیشتر درخواست دریافت وجه نقد دارند و همین امر سبب شده تا با توجه به چارچوب های نقدینگی در مدیریت شهری، کندی تملک در برخی طرح ها و پروژه ها پدید آید.

نماینده مردم قم در دوره ششم شورای اسلامی شهر همچنین ادامه داد: تدبیر مدیریت شهری در این موضوع آن بود که در ارزیابی قیمت املاک معوض، توجه بیشتری به شرایط روز و در نظر گرفتن قیمت های متناسب تر داشته باشد تا عملا سبب ترغیب مردم به این امر شود.

وی اضافه کرد: نکته دیگر آن است که برخی املاک، قیمت بالایی دارد و باید از طریق مزایده واگذار شود تا وجه آن در اختیار مردم قرار گیرد، در این زمینه هم تدبیری اندیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شورای شهر قم برای توسعه تعامل با تشکل ها

آمادگی شورای شهر قم برای توسعه تعامل با تشکل ها