مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:452021-09-29اقتصادي

ظرفیت مخازن ذخیره آب آذربایجان غربی افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب به میزان 40 هزار متر مکعب خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب به میزان 40 هزار متر مکعب خبرداد.

لطیف خوش سیرت در گفت و گو با ایسنا از اقدامات در دست اجرا برای مقابله با تنش آبی را برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب به میزان 40 هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی تکمیلی این میزان مخزن ذخیره آب در سال جاری خاتمه خواهد یافت.

وی بابیان اینکه ظرفیت مخازن موجود استان 402 هزار مترمکعب و ظرفیت مخازن در مدار 398 هزار متر مکعب است، اظهار کرد: در بحث مخازن ذخیره آب نسبت به استانداردهای کشوری عقب هستیم که برای رفع این مشکل کمبود، در صورت تامین اعتبار، نهضت مخزن سازی به راه خواهیم انداخت.

خوش سیرت بااشاره به حفر 100 حلقه چاه جدید در استان با هدف مقابله با تنش آبی خبرداد و گفت: از این تعداد مراحل مربوط به انجام مناقصه 60 حلقه چاه در حال انجام است که تا پایان سال مالی جاری عملیات اجرایی آنها به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه گذشته خشک ترین سال در 50 سال گذشته بود، تصریح کرد: کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی، چالش هایی را در تامین آب در استان بوجود آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مخازن ذخیره آب آذربایجان غربی افزایش می یابد

ظرفیت مخازن ذخیره آب آذربایجان غربی افزایش می یابد