مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-29سياسي

بی متولی بودن «خانواده» و لزوم تشکیل وزارتخانه ای برای آن


رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به لزوم تشکیل وزارت رفاه زنان، کودکان، جوانان و خانواده ، گفت: در حال حاضر خانواده هیچ متولی ندارد و علیرغم اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی دائما برای آن سیاست می نویسد و برای اجرای سیاست ها فشار .

- بی متولی بودن خانواده و لزوم تشکیل وزارتخانه ای برای آن رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به لزوم تشکیل وزارت "رفاه زنان، کودکان، جوانان و خانواده"، گفت: در حال حاضر خانواده هیچ متولی ندارد و علیرغم اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی دائما برای آن سیاست می نویسد و برای اجرای سیاست ها فشار می آورد اما این سیاست ها اجرا نمی شود اما در صورت تشکیل وزارتخانه، این وزارتخانه به مجلس پاسخگو خواهد بود.

کبری خزعلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورت تشکیل وزارت رفاه زنان، کودکان، جوانان و خانواده، این وزارتخانه توسط مجلس مورد سوال قرار می گیرد و نمی تواند بی جواب گذاشتن را در مورد اجرای سیاست ها ادامه دهد چراکه وزارتخانه مسئولانه تر برخورد می کند.

وی در خصوص روند پیشنهاد طرح تشکیل وزارت رفاه زنان، کودکان، جوانان و خانواده، ادامه داد: هفت الی هشت سال پیش خود ما (شورای عالی انقلاب فرهنگی) بعد از اینکه به چندین مدل ساختاری در خصوص تشکیل یک متولی برای خانواده فکر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی متولی بودن «خانواده» و لزوم تشکیل وزارتخانه ای برای آن

بی متولی بودن «خانواده» و لزوم تشکیل وزارتخانه ای برای آن