مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-29پزشكي

دلیل کاهش سرانه مصرف شیر چیست؟


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه سرانه مصرف شیر طی سال های گذشته در کشورمان به علل مختلف کاهش یافته است، تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش مصرف شیر در ایران، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه سرانه مصرف شیر طی سال های گذشته در کشورمان به علل مختلف کاهش یافته است، تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش مصرف شیر در ایران، فرهنگ و عادات غذایی جامعه است که باید از دوران کودکی شکل بگیرد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن آخرین چهارشنبه ماه سپتامبر هر سال مصادف با هفتم مهر که روز جهانی شیر مدرسه نامگذاری شده است، اظهار کرد: شیر و لبنیات یکی از گروه های مهم در هرم غذایی است که همه افراد در گروه های سنی مختلف باید روزانه حداقل دو واحد آن را مصرف کنند.

وی با تاکید بر اهمیت مصرف شیر در سنین کودکی و نوجوانی، افزود: نوجوانان در سنین بلوغ و مادران باردار و شیرده روزانه حداقل سه واحد شیر یا جایگزین آن را باید در طول روز استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه سرانه مصرف شیر طی سال های گذشته در کشورمان به علل مختلف کاهش یافته است، تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش مصرف شیر در ایران، فرهنگ و عادات غذایی جامعه است که باید از دوران کودکی شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کاهش سرانه مصرف شیر چیست؟

دلیل کاهش سرانه مصرف شیر چیست؟