مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-29ورزشي

«المپیاد» فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهاست


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: می بایست با همدلی و وحدت کامل در توسعه ورزش قهرمانی گام های مثبت و اصولی برداشته شود و در همین زمینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ظهر امروز در نشست هم اندیشی رؤسای هیات های ورزشی استان که به مناسبت حضور در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سالن کنفرانس با تاکید بر لزوم حمایت و پرورش استعدادهای ورزشی رشته های مختلف، استعدادیابی را موتور محرک و تولید ورزش عنوان کرد.

امیاری با بیان اینکه تلاشمان این است که استعدادهای مختلف ورزشی را مورد حمایت قراردهیم، گفت: هیأت های ورزشی هر ایده و پیشنهاد اثرگذاری را در حوزه ورزش داشته باشند را پذیرا هستیم و قطعا حمایت لازم را خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تأکید بر لزوم استفاده مناسب از فضای پایگاه قهرمانی برای پرورش استعدادها عنوان کرد: هیأت های ورزشی استان می بایست تمام تلاش خود را بکار ببندند تا در سال جاری نیز عناوین و موفقیت های بهتر و شایسته تری نصیب هرمزگان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی 22 هیأت ورزشی استان در این جلسه حضور داشتند که ستاد سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«المپیاد» فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهاست

«المپیاد» فرصتی مناسب برای شکوفایی استعدادهاست