مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-01بين الملل

تحرکات صهیونیست ها را در مرز های شمال غرب کاملا رصد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: - امیر سرتیپ حیدری گفت: از موقعی که رژیم صهیونیستی آمده، حساسیت ما به مرز شمال غرب افزایش یافته و فعالیت آن ها در اینجا کاملا در رصد ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ما در دو قرن اخیر هیچ گاه مهاجم نبوده و هیچگونه چشم داشتی به خاک همسایگان نداشته و ندارد و صرفا از خود دفاع کرده است.

در مدت دوره طولانی اشغال قره باغ توسط ارمنستان نیز همواره بر تمامیت ارضی آذربایجان تاکید کرده و هیچ گاه اشغالگری را تایید نکرده ایم.

وی افزود: رزمایش های نیرو های مسلح ما در این منطقه و سایر مناطق برابر یک برنامه ریزی دقیق و با هدف آزمایش سلاح ها و تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزم نیرو های مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرز های جمهوری اسلامی ایران است.

زمان رزمایش ها، مکان رزمایش ها و اندازه نیروها، برابر تدابیر نیرو های مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: انجام این رزمایش ها با هدف ارتقاء آمادگی است، همانطور که چندین رزمایش اجرا شده در کشور همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات صهیونیست ها را در مرز های شمال غرب کاملا رصد می کنیم

تحرکات صهیونیست ها را در مرز های شمال غرب کاملا رصد می کنیم