مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-01اجتماعي

بارش شدید باران یک منطقه آستارا را به زیر آب برد/تردد در کوچه ها با قایق!


بارش شدید باران در آستارا منجر به بسته شدن یک سردهنه آبی در حال ساخت در آستارا و سرریز شدن آن در این شهر و آب گرفتگی خیابان رستمیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی بارش باران از اواخر وقت پنجشنبه در گیلان با شدت و ضعف آغاز و این بارندگی ها کماکان در استان در حال بارش است.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که بارش باران در گیلان تداوم داشته و این شرایط جوی تا اواسط هفته آینده در استان فعال خواهد بود.

آن طور که مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان می گوید جریانات شمالی و خنک تا روز یکشنبه در استان گیلان با شدت و ضعف فعال بوده در این مدت دمای هوا در گیلان با کاهش هشت درجه ای مواجه می شود.

به گفته محمد دادرس بارش ها از شامگاه پنج شنبه تا عصر روز شنبه با شدت بیشتری ادامه دارد و در این مدت احتمال وقوع وزش باد نسبتاً شدید، رعدوبرق، طغیان رودخانه ها و بالا آمدن آب مسیل ها و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود.

بیشترین میزان بارندگی باران در مناطق مرکزی و غربی گیلان بوده و بر اساس اعلام هواشناسی رضوانشهر با 97 و آستارا با 150 میلی متر تاکنون بیشترین میزان باران را به خود اختصاص داده است بارش شدید باران علاوه رضوانشهر و تالش در شهرستان آستارا هم خسارتی را به این شهر وارد کرده و تداوم بارش ها منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران یک منطقه آستارا را به زیر آب برد/تردد در کوچه ها با قایق!

بارش شدید باران یک منطقه آستارا را به زیر آب برد/تردد در کوچه ها با قایق!