مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-01سياسي

اژه ای: قضات روزهای تعطیل از زندان ها بازدید کنند


نه تنها دادستان مرکز استان و رییس کل دادگستری بلکه مجموعه قضات، در طول هفته و روزهای تعطیل از زندان ها بازدید و با تک تک مددجویان گفتگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در آخرین برنامه از سفر خود به قزوین در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به نیازها و مشکلات متعدد دادگستری و مراکز قضایی اظهار داشت: به هر میزان که بودجه و امکانات قوه قضاییه اجازه دهد، برای رفع مشکلات تلاش خواهد شد.

رییس قوه قضاییه همچنین در جمع مقامات قضایی بر لزوم توجه جدی به مسأله زندان ها، پرهیز از صدور غیرضروری قرار بازداشت موقت و تعیین مجازات های جایگزین در راستای حبس زدایی تأکید کرد.

محسنی اژه ای توصیه کرد نه تنها دادستان مرکز استان و رییس کل دادگستری بلکه مجموعه قضات، در طول هفته و روزهای تعطیل از زندان ها بازدید و با تک تک مددجویان گفتگو کنند.

وی این سرکشی ها و گفتگو با زندانیان را بسیار مفید توصیف کرد.

رییس دستگاه قضا در همین راستا تأکید کرد: اگر کسی مستحق آزادی نیست و بیرون آمدن او برای جامعه و امنیت و آرامش مردم مضر است، در زندان بماند اما اگر تشخیص دادید می شود نسبت به کسی ارفاق کرد، با استفاده از امکاناتی چون پابند الکترونیک اجازه دهید به آغوش خانواده اش برگردد و بدانید که رضای خدا هم در همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: قضات روزهای تعطیل از زندان ها بازدید کنند

اژه ای: قضات روزهای تعطیل از زندان ها بازدید کنند