مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-02سياسي

افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه سال جاری


سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به تمرکز مدیریت شهری بر اتمام پروژه های نیمه تمام، از افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه امسال خبر داد.

- محسن محرری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه با وجود محدودیت نقدینگی در مدیریت شهری، هیچ پروژه ای در شهر متوقف نیست اظهار کرد: اعضای دوره ششم شورای شهر از همان ابتدای فعالیت خود تمرکز خاصی برای به ثمر رساندن پروژه های نیمه تمام داشته اند.

وی افزود: بر این اساس، همه پروژه های نیمه تمام شناسایی و بودجه ای هم برای تکمیل آن ها در نظر گرفته شده اما برخی از این پروژه ها نسبت به دیگر پروژه ها دارای اولویت هستند.

نماینده مردم قم در شورای اسلامی شهر در ادامه به برخی پروژه های اولویت دار در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تکمیل پیاده راه ارم در منطقه هفت شهری حد فاصل خیابان شبستان تا چهارراه شهدا از جمله این موارد است که به امید خدا در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 19 درصدی تقاطع سه سطحه میدان نماز و پیگیری تداوم تکمیل آن خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در منطقه دو شهری در کنار تکمیل ساختمان های شهرداری منطقه دو و سه و همچنین ساختمان شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری مرکز از دیگر پروژه های اولویت دار مدیریت شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه سال جاری

افتتاح پیاده راه ارم در بهمن ماه سال جاری