مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-02فناوري

تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران


اپل به تازگی تغییراتی در سیاست حریم شخصی خود ایجاد کرده که از نظر کارشناسان به معنای بمباران تبلیغاتی کاربران آیفون خواهد بود.

- به نقل از رویترز، در حال حاضر بازار تبلیغات آنلاین در کنترل فیس بوک و گوگل است و اپل هم قصد دارد با ورود به این بازار سود سرشاری به جیب بزند.

مؤسسه تحلیلی آر بی سی کاپیتال مارکتس بر این باور است که از زمان به روزرسانی نرم افزاری آیفون در آوریل امسال، اکثر آیفون ها به کاربران امکان داده اند فهرست برنامه هایی که قادر به پیگیری فعالیت های افراد هستند را انتخاب کنند.

دسترسی به این اطلاعات حیاتی به شرکت هایی مانند فیس بوک کمک می کند تا آگهی هایی مطابق با نیاز و سلیقه افراد را برای اشخاص نمایش دهند و تأثیر این کار را بر روی کاربران برآورد و اندازه گیری کنند.

این قابلیت که از سوی اپل شفافیت پیگیری برنامه ها یا ای تی تی نام گرفته، برخی شرکت های فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال و نیز شرکت های بازی موبایل مانند فیس بوک را نگران کرده است.

آنها بر این باورند رویه مذکور باعث می شود که تبلیغات آنلاین از طریق پلتفرم های وابسته به اپل گران تر و مشکل تر شود.

براد اریکسون تحلیل گر این مؤسسه می گوید: تغییرات سیاست های حریم شخصی اپل نشانه تلاش آن برای رقابت در بازار تبلیغات آنلاین است و احتمالاً هدفمندی این تبلیغات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران

تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران