مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-02اقتصادي

معدن کاوی در منابع طبیعی با کم ترین تخریب انجام شود


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امروز منابع طبیعی برای پیشبرد اهداف خود با مشکلات و چالش های زیادی روبروست.

از این رو به کارگیری ابزارهای نوین نظیر بی سیم ، - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امروز منابع طبیعی برای پیشبرد اهداف خود با مشکلات و چالش های زیادی روبروست.

از این رو به کارگیری ابزارهای نوین نظیر بی سیم ، پهباد، سامانه کنترل قاچاق چوب، سیستم مکان یابی خودروهای گشت و مراقبت و نصب دوربین امری لازم و ضروری در منابع طبیعی به نظر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در سیزدهمین جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی سال 1400 که به ارائه گزارش منابع طبیعی استان اردبیل اختصاص داشت، مرز مشترک استان های اردبیل و گیلان را در زمینه قاچاق چوب و دیگر فراورده های جنگلی و مرتعی حساس و مهم خواند و از مدیران منابع طبیعی دو استان خواست با هم افزایی و انسجام کاری بیشتر، نظارت خود را در گلوگاه های حساس دو استان بیشتر کنند.

وی در ادامه گفت: کلیه طرح های منابع طبیعی باید مکان یابی شود و دارای طرح های مطالعاتی و نقشه باشد تا بتوان نتیجه آن را به مسئولان و افکار عمومی ارائه کرد.

منصور همچنین اظهارکرد: استان اردبیل در زمینه مبارزه با آفات درختان جنگلی و مرتعی، پیشگیری از حریق و ایجاد کمربند حفاظتی و پهنه بندی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن کاوی در منابع طبیعی با کم ترین تخریب انجام شود

معدن کاوی در منابع طبیعی با کم ترین تخریب انجام شود