مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-02اقتصادي

هزاران میلیارد تومان سرمایه صنعت نساجی البرز در حال نابودی است


نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: البرز قطب کشاورزی و صنعت است اما هزاران میلیارد تومان سرمایه صنعت نساجی این استان در حال نابودی است.

- ایسنا/البرز نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: البرز قطب کشاورزی و صنعت است اما هزاران میلیارد تومان سرمایه صنعت نساجی این استان در حال نابودی است.

یداله مالمیر در جریان بازدید از شهرک صنعتی دارویی برکت در ساوجبلاغ اظهار کرد: وجود این شهرک با پتانسیل بالا یک ظرفیت و امتیاز مهم برای استان البرز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت شتاب بخشی به استقرار تعداد بیشتری از تولیدکنندگان دارویی در شهرک صنعتی برکت بیان کرد: در 10 سال گذشته آنگونه که باید شاهد این رشد نبوده ایم و نیاز است که واحدهای صنعتی دارویی بیشتری درشهرک صنعتی برکت مستقر شوند.

نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه نباید تنها به حضور سالانه چند کشور برای معاملات تجاری با قطب صنعتی دارویی البرز اکتفا شود، افزود: از حدود 196 کشور صنعتی و مهم جهان تنها پنج تا شش کشور هستند که با تحریم اقتصادی ما را تحت فشار قرار داده اند، در نتیجه باید برای توسعه روابط با دیگر کشورهای صنعتی دنیا تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه البرز دو قطب مهم صنعت و کشاورزی است، تصریح کرد: با توجه به استقرار بیش از 4000 واحد صنعتی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران میلیارد تومان سرمایه صنعت نساجی البرز در حال نابودی است

هزاران میلیارد تومان سرمایه صنعت نساجی البرز در حال نابودی است