مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 19:552021-10-02اقتصادي

کاهش 5 درصدی نرخ بیکاری در استان اصفهان


معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری اصفهان در چهارمین نشست خبری خود در سال جاری به تشریح فعالیت این معاونت در 3 سال اخیر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید حسن قاضی عسگر عصر امروز در چهارمین نشست خبری خود در سال 1400، در تشریح فعالیت معاونت اقتصادی استانداری اصفهان در چند سال گذشته، با اشاره به اهم کارهای صورت گرفته در چند سال اخیر اظهار داشت: کارهایی که در این چند سال در استانداری انجام دادیم، توسعه خدمات گردشگری، توسعه صادرات، توسعه طرح های کم آب بر و غیره بود که در این زمینه یکی از افتخارات ما این است که هیچ طرحی را که در آن مصرف زیاد آب وجود داشت، افتتاح نکردیم.

بهبود فضای کسب و کار و وضع اشتغال معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به بهبود فضای کسب و کار و همچنین بهبود وضع اشتغال در چند سال اخیر در استان اصفهان افزود: وضعیت بیکاری از سال 97 از عدد 14.

1 درصد به 8.

9 درصد رسید که این یعنی بیش از 5 درصد کاهش بیکاری را علیرغم و کشاورزی و گلخانه بوده است که این صنایع نیز با توجه به افزایش نرخ ارز رونق گرفتند، در ارتباط با توسعه کسب و کار دیجیتال تصریح کرد: الان بازار دیجیتال ما در استان به حداقلی رسیده است که استارتاپ هایی داریم که حتی در آینده نزدیک می توانند با دیجی کالا رقابت کنند ولی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی نرخ بیکاری در استان اصفهان

کاهش 5 درصدی نرخ بیکاری در استان اصفهان