مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-03دانش

شرایط تغییر رشته دانشجویان اعلام شد/امکان تحصیل همزمان در واحدهای درسی سایر رشته ها


معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امکان تغییر رشته برای دانشجویان این دانشگاه فراهم است، گفت: اگر دانشجویان در دو ترم اول تحصیل ، - معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امکان تغییر رشته برای دانشجویان این دانشگاه فراهم است، گفت: اگر دانشجویان در دو ترم اول تحصیل ، بیشتر از هجده واحد در هر ترم و در مجموع 36 واحد را در کل یک سال بگذرانند و در هر ترم معدل آنان بالای هجده و البته برای برخی از رشته ها بالای هفده باشد ، می توانند تقاضای تغییر رشته دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود کمره ای در در آیین وروی نودانشجویان دانشگاه تهران خطاب به آنها گفت: به دلیل شیوع کرونا از حضور دانشجویان در محیط دانشگاه تهران محروم هستیم، اما جامع بودن دانشگاه را به فال نیک بگیرید و از این فرصت استفاده کنید.

از شما نودانشجویانی که با تلاش توانستید وارد دانشگاه تهران شوید درخواست دارم این موفقیت را با تحصیل موفق، مطالعه، تحقیق و پژوهش ادامه دهید.

آموزش در دانشگاه تهران پژوهش محور است و پژوهش نیز مبتنی بر آموزش است، بنابراین با در نظر گرفتن این دو رویکرد امیدوارم بتوانید دوره تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارید.

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران چند ویژگی مهم دارد؛ مورد اول فعالیت های بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تغییر رشته دانشجویان اعلام شد/امکان تحصیل همزمان در واحدهای درسی سایر رشته ها

شرایط تغییر رشته دانشجویان اعلام شد/امکان تحصیل همزمان در واحدهای درسی سایر رشته ها