مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-03اقتصادي

ساخت 8 هزار واحد مسکونی در ایلام


8 هزار واحد مسکونی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام بود که در 4 سال آینده احداث می شود.

- محمد نوذری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام به بیان دستاوردهای سفر رییس جمهور به ایلام پرداخت و گفت: تخصیص 19 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای 275 طرح و 1860 میلیارد تومان تسهیلات بانکی از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به این استان است.

وی افزود: مصوبات این سفر در حوزه های مختلفی نظیر نفت و گاز، بهداشت و درمان، آب و خاک، راه و مسکن، آموزش و فرهنگ، رفاهی و اشتغال، شهرسازی و ارتباطات بود.

استاندار ایلام یکی از رویکردهای مهمِ سفر رییس جمهور به استان ایلام را توجه به مناطق کم برخوردار استان مانند شهرستان هلیلان اعلام کرد و تصریح کرد: پس از این سفر، یک تیم کارشناسی با سرپرستی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مأمور احصاء مسائل این شهرستان شد.

وی دومین رویکرد سفر ریاست جمهوری به ایلام را تخصیص اعتبار لازم به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد عنوان کرد و ادامه داد: در جلسات کارشناسی که با وزرا و معاونین رییس جمهور برگزار شد، مطالبات استان مبتنی بر چهار ظرفیت اساسی ایلام مطرح شد.

نوذری حوزه های نفت و گاز، کشاورزی، زیرساخت های اربعین و گردشگری را از مهمترین مطالبات مسوولین استان از هیأت دولت عنوان کرد و گفت: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 8 هزار واحد مسکونی در ایلام

ساخت 8 هزار واحد مسکونی در ایلام