مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-04پزشكي

دپوی پرحاشیه 1300 تن سرم/ واردکنندگان سند رو کنند!


با وجود دستور دادستانی در رابطه با تعیین تکلیف سرم های موجود در گمرک، مکاتبه اخیر گمرک ایران با سازمان غذا و دارو نشان می دهد بعد از گذشت چند هفته از این تکلیف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واردات سرم جهت تامین نیاز داخل از اواسط مرداد ماه سال جاری شروع شد اما مدتی نگذشته بود که اعلام شد حدود 500 تن سرم داخل گمرک دپو شده که 250 تن آن مربوط به پنج سال پیش است که اغلب تاریخ آن گذشته اما 280 تن آن از حدود یک سال اخیر وارد شده است.

در عین حال، محموله هایی از سرم در ماه گذشته به تدریج وارد شده بود که هنوز مجوز وزارت بهداشت برای ترخیص را نداشت.

قرار بود تکلیف سرم های جدید 48 ساعته مشخص شودبه دنبال بازدیدی که معاونان دادستان تهران در شهریور از گمرک تهران و انبارهای عمومی داشتند تکالیفی جهت تعیین تکلیف سرم های دپو شده به وزارت بهداشت محول کردند.

بر این اساس، در کنار تعیین وضعیت سرم های قدیمی ، مقرر شد در مورد سرم هایی که اخیر وارد شده بود، وزارت بهداشت با اعزام نماینده خود به گمرک و بازدید میدانی ظرف 48 ساعت نسبت به تعیین تکلیف این سرم ها از جهت ترخیص یا عدم ترخیص اعلام نظر و سرم هایی که مجوز وزارت بهداشت داشتند فورا توسط گمرک ترخیص شود.

48 ساعت، چند هفته شد و دپو به 1300 تن رسید اما با گذشت مدتی از دستور دادستانی، مکاتبه ای که اخیرا گمرک ایران با سازمان غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی پرحاشیه 1300 تن سرم/ واردکنندگان سند رو کنند!

دپوی پرحاشیه 1300 تن سرم/ واردکنندگان سند رو کنند!