مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-04اقتصادي

اجرای عملیات عمرانی در 15 امامزده میاندورود / ثبت سامانه 7 هزار اسناد وقفی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود گفت: عملیات عمرانی در 15 امامزده شهرستان میاندورود به مساحت 15 هزار متر مربع و با اعتبار 4 میلیارد ریال در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود فیاض بخش  به مناسبت دهه وقف، در جمع خبرنگاران با تبریک این دهه، اظهار کرد: سابقه دینی و مذهبی وقف در کشور بسیار زیاد است که مورد تایید علمای فقهی و حقوقی کشور است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم کشور بحث وقف است و در بحث حقوقی وقتی به قانون مدنی مراجعه می شود در مبحث سوم قانون مدنی 36 ماده از 55 ماده به وقف اختصاص پیدا کرده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندورود با اعلام اینکه 194 موقوفه در این شهرستان ثبت شده است، گفت:3هزار رقبه، 29 امامزاده، 97 مسجد، 24 تکیه، 29 حسینه تحت پوشش اوقاف استان مارندان فعالیت دارند که 98 درصد نیات موقوفات برای تعزیه داری و اطعام دهی ایام دهه اول محرم ثبت شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح آستان مهربانی در ایام نوروز عملیاتی شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه منابع مالی وقفه مربوط به ایام محرم و ماه مبارک رمضان است، تلاش کردیم که طرح آستان رضوی با توزیع 50 سبد کالا با هزینه 200 میلیون ریال بین افراد کم بضاعت توزیع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات عمرانی در 15 امامزده میاندورود / ثبت سامانه 7 هزار اسناد وقفی

اجرای عملیات عمرانی در 15 امامزده میاندورود / ثبت سامانه 7 هزار اسناد وقفی