مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-05سياسي

شهرهای خراسان شمالی با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند


نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تصمیم های آنی، مقطعی و نزدیک بینانه، بیمارستانی که عمر ساخت آن کمتر از 10 سال است به دلیل کمبود تخت بیمارستانی دچار بحران شده است.

- سید محمد پاکمهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: رازوجرگلان یکی از شهرستان های مرزی خراسان شمالی با داشتن 65 هزار نفر جمعیت، یک بیمارستان و مرکز مجهز درمانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس میانگین کشوری به ازای هر یک هزار نفر جمعیت باید یک تخت بیمارستانی موجود باشد، ادامه داد: همچنین شهرستانی همچون مانه و سملقان با داشتن 105هزار نفر جمعیت حداقل باید بیمارستانی شامل 105 تخت داشته باشد درحالی که این بیمارستان 32 تخت خواب دارد و شهرستان فاروج نیز  با جمعیت 60 هزارنفری دارای یک بیمارستان 32 تختی است.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در زمان ایجاد بنای یک بیمارستان باید بیشترین ظرفیت برای سال های پیش رو در نظر گرفته شود، گفت: به دلیل تصمیم های آنی، مقطعی و نزدیک بینانه، بیمارستانی که عمر ساخت آن کمتر از 10 سال است به دلیل کمبود تخت بیمارستانی دچار بحران شده است.

وی بابیان اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی و پایه ای زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت مسکن های غیر مقاوم در مناطق ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای خراسان شمالی با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند

شهرهای خراسان شمالی با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند