مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-06سياسي

دشمنان از ندای مؤذنان در ترس و واهمه هستند/اذان حریت و هویت مسلمانان


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اذان ندای برتر امت اسلامی است که دشمنان و استکبار جهانی از آن همواره در واهمه و هراس هستند.

- اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اذان ندای برتر امت اسلامی است که دشمنان و استکبار جهانی از آن همواره در واهمه و هراس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه نخستین هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیلی اظهار کرد: استان اردبیل سهم بسزایی در تولید و توسعه مکتب ارزشمند اذان و ارائه الگوهای جدید در این زمینه دارد که قطعاً با برگزاری چنین هنرواره هایی پرورش استعدادها در این حوزه رقم می خورد.

وی از اذان به عنوان شعائر مکتب اسلام یاد کرد و گفت: شعائر مکتب اسلام باید به شکل صحیح و درست احیا شود که حج، اذان و نماز از جمله این شعائر ارزشمند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اذان به عنوان پرچم دین، ندای آزادی و همچنین صدای اسلام، تولی و تبری یاد کرد و افزود: هیچ کلمه و صدایی در عالم اسلام همچون اذان نمی تواند قلب مؤمنان را به خشوع و خضوع بکشاند و در نقطه مقابل قلب دشمنان را به واهمه و هراس بیندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از ندای مؤذنان در ترس و واهمه هستند/اذان حریت و هویت مسلمانان

دشمنان از ندای مؤذنان در ترس و واهمه هستند/اذان حریت و هویت مسلمانان