مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-07اقتصادي

شیر و ماست و پنیر از 17 مهر ارزان می شود


سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی تصریح کرد: شرط تداوم کاهش قیمت این است که قیمت شیرخام و سایر مولفه های تولید مانند قیمت پتروشیمی (بسته بندی)، - سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی تصریح کرد: شرط تداوم کاهش قیمت این است که قیمت شیرخام و سایر مولفه های تولید مانند قیمت پتروشیمی (بسته بندی)، هزینه های سربار، حقوق و دستمزد افزایش نیابد.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی گفت: از شنبه (17مهرماه) به منظور حمایت از دهک های محروم جامعه قیمت محصولاتی همچون ماست ساده 2.

5 کیلوگرمی، پنیریواف 400 گرمی و شیر پاستوریزه ساده کیسه ای 900 گرمی 10 درصد کاهش خواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ساداتی نژاد_ وزیر جهاد کشاورزی - امروز در حاشیه بازدید از روستاییان و عشایر شهرستان زرندیه از کاهش 10 درصدی قیمت برخی از محصولات لبنی خبرداد و اعلام کرد که با تصمیمی که در ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر مخبر (معاون اول رییس جمهور) گرفته شد و بنا به دستوری که رییس جمهور در مورد ثبات قیمت ها و فراوانی و دسترسی اقلام صادر کرد، از شنبه کاهش 10 درصدی قیمت در سه محصول اصلی شیر و پنیر و ماست عملیاتی خواهد شد.

در این راستا و در پاسخ به این سوال که کدام محصولات لبنی شامل این کاهش 10 درصدی می شوند و علت آن چیست، محمدرضا بنی طبا- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی - به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر و ماست و پنیر از 17 مهر ارزان می شود

شیر و ماست و پنیر از 17 مهر ارزان می شود