مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-07فرهنگي

وزیر ارشاد: فتحعلی اویسی از خاطر مردم فراموش نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به سوابق درخشان زنده یاد فتحعلی اویسی در عرصه هنر ایران، - همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تعدادی از مدیران این وزارتخانه، با حضور در منزل زنده یاد فتحعلی اویسی درگذشت این هنرمند را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به سوابق درخشان زنده یاد فتحعلی اویسی در عرصه هنر ایران، گفت: فتحعلی اویسی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی سینما و تلویزیون بود.

نقش آفرینی های ایشان در دهه 60 در سینمای ایران و همچنین هنرمندی وی در سریال امام رضا (ع) به یادماندنی و خاطره انگیز است؛ امیدواریم امشب در شب شهادت امام هشتم (ع) مهمان این امام همام باشند و خداوند ایشان را همنشین اولیاء الله قرار بدهد.

وی ادامه داد: مرحوم اویسی چه در نقش های طنز و چه در نقش های جدی به خوبی حضور پیدا می کرد و نقش آفرینی ایشان در آثاری که او بازیگر بود هرگز فراموش نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: فتحعلی اویسی از خاطر مردم فراموش نخواهد شد

وزیر ارشاد: فتحعلی اویسی از خاطر مردم فراموش نخواهد شد